Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lidl Polska wykonuje decyzję UOKiK

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-11-2018, 11:27
Ruszyły platforma edukacyjna dla konsumentów oraz szkolenia dla rzeczników. To działania sieci dyskontów Lidl Polska w związku z wykonaniem decyzji UOKiK.
Lidl Polska wykonuje decyzję UOKiK
Fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Decyzja prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczy kampanii marketingowej przeprowadzonej przez sieć dyskontów jesienią 2016 roku. Zgodnie z zasadami promocji, klienci Lidla mogli w terminie 30 dni od zakupu zwrócić towar w dowolnym sklepie tej sieci. Oddając produkty, konsumenci musieli pokazać paragon oraz opakowanie towaru, przy czym zawartość mogła być częściowo zużyta. Sieć dyskontów zakończyła akcję promocyjną nagle po niespełna dwóch tygodniach, mimo że regulamin przewidywał, że musi to zrobić z tygodniowym wyprzedzeniem, podając informacje na swojej stronie internetowej - informuje UOKiK.

UOKiK uznał, że działanie spółki mogło stanowić praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów. Spółka zadeklarowała, że polubownie rozwiąże sprawę i zobowiązała się m.in. do przeprowadzenia akcji edukacyjnej dla klientów oraz szkoleń dla rzeczników konsumentów. UOKiK przyjął warunki zobowiązania.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!