Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

„Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” – nowa kampania sieci

  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 02-09-2020, 12:14
Lidl Polska od samego początku swojej działalności współpracuje z polskimi dostawcami. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70 proc. obrotu sieci. Lidl Polska rozpoczął kampanię, dzięki której klienci mają okazję bliżej poznać polskich dostawców popularnych produktów – firmę Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producenta jaj Ovovita oraz Spółdzielnię Mleczarską Ryki.
„Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” – nowa kampania sieci
„Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” – nowa kampania sieci, fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Lidl Polska od wielu lat prowadzi kampanie, w których przedstawia swoich producentów z Polski. Dotychczas mogliśmy poznać dostawców warzyw i owoców „Ryneczku Lidla”, producenta nabiału „Pilos” czy kosmetyków „Cien”. W nowej kampanii – „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” poznamy bliżej firmę Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producenta jaj Ovovita oraz Spółdzielnię Mleczarską Ryki.

W 2018 roku Lidl Polska nawiązał współpracę z firmą Magda. Od tej pory w ofercie sukcesywnie pojawiają się kolejne produkty rozszerzające ofertę dla wegan. Po roku współpracy, portfolio produktów powiększyło się o dwie marki własne Pilos – konwencjonalną Pilos Kokos Vegangurt oraz ekologiczną BIO Organic Kokos Vegangurt. „Cieszę się, że produkty marki Pilos Kokos są tworzone według filozofii, którą wyznaję. Produkty mają pyszny smak oraz są wysokiej jakości. Wyjątkowość vegangurtów zostaje doceniana przez coraz większą rzeszę zwolenników. Jest to dla mnie szczególnie ważne, ponieważ moim celem jest pokazanie, że roślinnie znaczy smaczniej i zdrowiej” – mówi Magda Kubit, właścicielka firmy Roślinna Magda. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!