Lidl potwierdza rozstanie z Brodnickim i Okrasą
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 10-08-2015, 10:19

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Po trzech latach intensywnych działań, prowadzonych w ramach innowacyjnego formatu łączącego edukację z rozrywką, Lidl Polska kończy kampanię „Pascal kontra Okrasa”. Projekt, który zmienił kulinarne oblicze Polski i wprowadził nową jakość na nasze stoły, pozostanie jedną z najbardziej efektywnych i skutecznych kampanii marketingowych na rynku.
Głównym celem kampanii z udziałem znanych kucharzy Pascala Brodnickiego oraz Karola Okrasy było budowanie wizerunku marki Lidl poprzez edukację i inspirowanie Polaków do smacznego gotowania i poszukiwania nowych smaków na co dzień. W ramach kilkuletniego projektu, dwaj bohaterowie nieustannie rywalizowali poszukując najlepszych kulinarnych rozwiązań. Jednocześnie angażowali Polaków do tego, by razem z nimi odkrywali wyjątkowe smaki w kuchni, a także dzielili się swoimi upodobaniami. W ten sposób powstała kuchnialidla.pl - unikatowy portal na którym oprócz zbioru pomysłów i przepisów kulinarnych, znajdują się porady, tricki i filmy instruktażowe.
komentarze (3)
Bye, bye kucharze☺
OdpowiedzLekką rączką wydali setki milionów z Banku Światowego i EBOiR na wmówienie Polakom że Lidl ma produkty dobrej jakości i niskie ceny.
OdpowiedzWitam kolegów i koleżanki z Polski. Od 1 czerwca każdemu pracownikowi w Niemczech lidl podniósł minimalna place do 11,50 euro za godzinę w nagrodę za rzetelną prace. Zaznaczam pracujemy 8 h i mamy do tego godzinę przerwy. Nie wspomnę o rabatach i tańszym życiu jakie my tu mamy.... A wy tak dalej potulnie za 2 EUR na godzinę???
Odpowiedz