Po fazie testowej Lidl podjął decyzję o wprowadzeniu słuchawek na stałe. Wdrożenie tego rozwiązania następuje stopniowo. - Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie słuchawek, aby ułatwić pracownikom sklepów codzienną pracę. Dzięki temu łatwiej mogą się komunikować oraz ustalić swoje położenie na sali sprzedaży. W ten sposób praca przebiega bardziej komfortowo - precyzuje r rozmowie z Wp.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska.
Więcej na finanse.wp.pl
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (2)
Fajne rozwiazanie ale po 8 godzinach ucho boli od uchwytu zapewne a przeciez wiadomo że współcześnie dlugie rozmowy ze słuchawka smartfona to rak krtani/gardla mórowany, nawet przez bluetooth, zal mi ludzi co sa pod kagancem sluchawki bluetooth jak prywaciarze pseudo biznesmeni ktorzy by gadali 24h a ledwo jeden tel zadzwoni
Odpowiedzkretyński pomysł jakiegoś idioty z centrali LIDL-a. Żal tych ludzi c=o muszą całą zmianę mieć te słuchawki na uchu
Odpowiedz