Piekarnia w sercu Lidla - oferta

W "Piekarni w sercu Lidla" znajdziemy 20 rodzajów bułek i bagietek, 10 gatunków chleba, ale też ponad 25 słodkich i słonych przekąsek.

Nowej kampanii towarzyszą interesujące promocje, dzięki którym można kupić przykładowo chleb na maślance dostępny jest 33% taniej – 2,99 zł/ 550 g/ 1 szt. (zamiast 4,49 zł). Chleb na maślance z zakwasem żytnim zawiera aż 10% maślanki od polskich dostawców, został upieczony wyłącznie z krajowych składników. W chlebie znajduje się także zmniejszona ilość soli.

O nowej kampanii Lidla

Kampania „Piekarni w sercu Lidla” – „Świeże o każdej porze dnia” – została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii, we współpracy z agencją GPD, powstał spot telewizyjny, w których lektorką jest Krystyna Czubówna.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl