W lipcu ubiegłego roku hasło "Pascal kontra Okrasa" pojawiło się na billboardach w całej Polsce. Początkowo wiele osób myślało, że to reklama kolejnego telewizyjnego show z dwoma popularnymi kucharzami. Z końcem miesiąca wszystko stało się jasne. Pascal Brodnicki i Karol Okrasa stali się twarzami niemieckiej sieci sklepów Lidl. Przez 52 tygodnie propozycje mistrzów kuchni bombardowały nas w telewizji, radiu i w gazetach.
Patrycja Kamińska z działu PR Lidl Polska mówi, że kampania trwa dalej, ponieważ kulinarni mistrzowie mają jeszcze wiele ciekawych przepisów do zaprezentowania, tym bardziej, że dołączył do nich Paweł Małecki - Mistrz Polski Cukierników. Pierwsze reklamy z Małeckim pojawiły się w telewizji i innych mediach 9 marca.
Według wyliczeń firmy Nielsen za okres od 26 sierpnia do 1 września 2013 r. Lidl wydał na reklamę w telewizji 4,47 mln zł i znalazł się na trzecim miejscu w zestawieniu TOP 10 firm z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (0)