Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lidl przyciąga klientów kolejną akcją tematyczną. Tym razem to Tydzień Kuchni Azjatyckiej

  • Autor: OW, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-02-2016, 11:34


Od 8 lutego we wszystkich sklepach Lidl rozpoczął się Tydzień Kuchni Azjatyckiej. Produkty z oferty kuchni narodowych podnoszą prestiż supermarketów Lidl i generują wzrost sprzedaży.
Lidl przyciąga klientów kolejną akcją tematyczną. Tym razem to Tydzień Kuchni Azjatyckiej
Lidl przyciąga klientów kolejną akcją tematyczną. Tym razem to Tydzień Kuchni Azjatyckiej. Fot. Lidl

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W ofercie jest m.in. makaron sojowy, makaron soba, długoziarnisty, jaśminowy ryż tajski i ryż basmati, słodki sos chili, typowy do dań azjatyckich lub z grilla, klasyczny sos sojowy, który jest składnikiem dań kuchni orientalnej i sos słodko-kwaśny z dużymi kawałkami warzyw i ananasa. Są również mleczko kokosowe, owoce mango i liczi, lody azjatyckie i woda kokosowa.

W styczniu w Lidlu można było nabyć specjały kuchni włoskiej, takie jak pasta warzywna Bruschetta, ser Pecorino Toscano DOP Stagionato i Gorgonzola DOP, włoska szynka dojrzewająca San Daniele, delikatna Pizza alla Parmigiana, pikantna Pizza Arrabbiata i wiele innych.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!