Lidl przyciąga klientów kolejną akcją tematyczną. Tym razem to Tydzień Kuchni Azjatyckiej
- Autor: OW, portalspozywczy.pl
- Data: 09-02-2016, 11:34
Od 8 lutego we wszystkich sklepach Lidl rozpoczął się Tydzień Kuchni Azjatyckiej. Produkty z oferty kuchni narodowych podnoszą prestiż supermarketów Lidl i generują wzrost sprzedaży.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
W ofercie jest m.in. makaron sojowy, makaron soba, długoziarnisty, jaśminowy ryż tajski i ryż basmati, słodki sos chili, typowy do dań azjatyckich lub z grilla, klasyczny sos sojowy, który jest składnikiem dań kuchni orientalnej i sos słodko-kwaśny z dużymi kawałkami warzyw i ananasa. Są również mleczko kokosowe, owoce mango i liczi, lody azjatyckie i woda kokosowa.
W styczniu w Lidlu można było nabyć specjały kuchni włoskiej, takie jak pasta warzywna Bruschetta, ser Pecorino Toscano DOP Stagionato i Gorgonzola DOP, włoska szynka dojrzewająca San Daniele, delikatna Pizza alla Parmigiana, pikantna Pizza Arrabbiata i wiele innych.
komentarze (0)