Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lidl stawia na Dorotę Wellman! To ona zastąpi Okrasę i Brodnickiego w reklamach sieci?

Jak wynika z ustaleń serwisu Wirtualnemedia.pl, nową bohaterką reklam dyskontów Lidl, zamiast kucharzy Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego, będzie prezenterka TVN Dorota Wellman. Właśnie startuje teaserowa część kampanii reklamowej z Wellman.
  • Autor: wirtualnemedia.pl/dlahandlu.pl
  • Data: 17-08-2015, 09:34
Lidl stawia na Dorotę Wellman! To ona zastąpi Okrasę i Brodnickiego w reklamach sieci?
Lidl: Dorota Wellman zamiast Okrasy i Brodnickiego

W nowych wydaniach wybranych tytułów prasowych oraz na nośnikach outdoorowych pojawiła się reklama zapowiadająca udział Doroty Wellman w kampanii Lidla. Prezenterka TVN jest przedstawiona w fartuchu kucharskim podczas radosnego przygotowywania jedzenia. Hasłem jest pytanie: „Czy Dorota będzie szefem kuchni?”, czemu towarzyszy informacja, że szczegóły zostaną ujawnione 3 września. Z kolei spot, emitowany w telewizji i internecie, pokazuje, jak Wellman próbuje gotować i piec różne dania z mało udanymi efektami.

Dorota Wellman znana jest m.in. z prowadzenia z Marcinem Prokopem śniadaniowego programu "Dzień Dobry TVN". Wiosną tego roku została ambasadorką kampanii "NaroDove piękno" promującej kosmetyki Dove. Prezenterka reklamowała także jogurty Activia, a honorarium przeznaczyła na cele charytatywne.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Lidl zakończył właśnie trwającą trzy lata kampanię reklamową z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Sieć w tym czasie wydała na promocję ponad 1 mld zł. Poniesione wydatki opłaciły się.

Lidl w latach 2012-2014 zwiększył swoje przychody o 35,2 proc z 8,5 mld zł w 2012 roku, przez 10,6 mld zł w 2013 roku po 11,5 mld zł w 2014 roku. Oznacza to wzrost o 3 mld zł w trzy lata.

W ciągu tych lat liczba sklepów sieci wzrosła do 547 na koniec ubiegłego roku. Oznacza to, że w latach 2012-2014 Lidl otworzył w Polsce 111 sklepów (w 2012 – 43, w 2013 – 32, a w 2014 – 36). W tym roku celuje w 30 kolejnych sklepów.

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • jasiek 2015-08-17 13:15:47

    Ta kobieta będzie bardziej strawna...

    Odpowiedz
  • kucharz 2015-08-18 09:23:36

    Lidl nie ma na co wydawać pieniędzy????? tego już na pewno nie będziemy oglądać ??? zostawić OKRASE!!!!!!!! to fachowiec !!!!

    Odpowiedz
  • marcin 2015-08-18 09:38:13

    I tak będziemy to oglądać bo reklamy Lidla są wszędzie z każdej strony człowieka atakują i wbijają różne rzeczy do głowy. Jak jest np ich reklama w TVN to przełączam kanał np na TVP a tu zaraz też jest. Porażka co teraz robią ludziom z mózgów

    Odpowiedz
  • klientka 2015-08-19 10:40:55

    ta grubaska to antyreklama spozywki!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
  • pitupitu 2015-08-21 10:59:12

    co za dużo to niezdrowo

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!