Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lidl testuje nowy sposób zakupów

Pandemia koronawirusa mocno zmieniła zachowania konsumentów, którzy z jednej strony muszą dostosować się do nowych zasad wyznaczanych przez rząd, z drugiej - zmniejszają czas przebywania w sklepach do minimum. Wiele sieci handlowych wychodzi temu naprzeciw i łączy sprzedaż tradycyjną z internetową. Do tego grona dołącza również Lidl, który pracuje nad nowym modelem zakupów dostosowanym do obecnych warunków i potrzeb klientów.

Lidl testuje nowy sposób zakupów
Lidl testuje nowy sposób zakupów, fot. shutterstock

Lidl Polska pracuje nad nowym sposobem zakupów, który jest odpowiedzią na potrzeby ograniczenia pobytu w sklepie do minimum. Sieć testuje możliwość zamówienia produktów spożywczych przez internet oraz ich odbioru w sklepie stacjonarnym.

-  Osoby, które ze względu na ochronę swojego zdrowia chcą spędzać jak najmniej czasu podczas zakupów w sklepie, mogą skorzystać z nowej możliwości. W obliczu obecnej sytuacji zdecydowaliśmy się zaoferować klientom wybranych sklepów Lidl usługę rezerwacji, dzięki której klienci mają możliwość zarezerwowania produktów spożywczych na stronie rezerwuj.lidl.pl, a następnie odebrania i zrealizowania płatności w naszym sklepie stacjonarnym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

- Obecnie znajdujemy się w fazie rozwoju nowej platformy wraz z klientami jednego sklepu Lidl Polska. Dalsze skalowanie usługi uzależnione jest od poziomu zaawansowania wypracowanej ostatecznie usługi rezerwacji oraz aktualnych uwarunkowań spowodowanych COVID-19 - dodaje.

Lidl nie podaje oficjalnie terminu dostępności nowej usługi, natomiast w emailingu do wybranych klientów, którzy są użytkownikami Mojego Konta Lidl, sieć poinformowała, że od 23 maja wchodzi w życie nowy regulamin internetowego sklepu sieci, zgodnie z którym klienci będą mogli internetowo rezerwować produkty w wybranych sklepach i następnie odebrać je w wyznaczonej placówce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.62.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!