Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lidl w 2018 roku: Rozwój sklepów i marek własnych, paczkomaty

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-12-2018, 15:28
Rozwój naszej sieci jest dla nas celem strategicznym. Powiększamy liczbę sklepów, modernizujemy nasze obiekty tak, aby były dla klientów jeszcze bardziej komfortowe oraz każdego dnia oferujemy szeroki wybór produktów w atrakcyjnych i niskich cenach – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.
Lidl w 2018 roku: Rozwój sklepów i marek własnych, paczkomaty
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Ponad 30 sklepów i 9 centrów dystrybucji

Lidl Polska ma obecnie ponad 630 sklepów. – Większość z nich to obiekty wolnostojące z parkingiem. Sprawdzamy różne rozwiązania, dlatego niektóre z naszych obiektów zlokalizowane są również w centrach handlowych – na przykład w październiku otworzyliśmy sklep w Galerii Łódzkiej w nowej koncepcji – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska. 

Sieć posiada również dziewięć centrów dystrybucji, a przyszłym roku planuje otworzyć kolejne dwa. – W pierwszym kwartale 2019 roku otworzymy dziesiąte centrum dystrybucji w Kałuszynie, w którym zatrudnienie znajdzie ponad 200 osób. Dzięki dogodnej lokalizacji, magazyn w Kałuszynie pozwoli na rozwój sieci we wschodniej części kraju. Wśród planów na 2019 rok mamy również uruchomienie centrum dystrybucyjnego w zachodniej Polsce – w Stargardzie, gdzie zatrudnionych będzie także ponad 200 osób – mówi przedstawicielka sieci.

Dalsza część artykułu (81%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!