Lidl w I półroczu: Nowe placówki, nowe centrum dystrybucyjne i e-sklep
W 2019 roku kontynuujemy naszą działalność biznesową zgodnie z ideą „Więcej na radość z życia”, dążąc tym samym do tego aby klienci dokonując zakupów w sklepach Lidl Polska oszczędzali czas i pieniądze oraz aby w ten sposób mieli więcej na wspólne chwile z bliskimi i zwyczajnie czas oraz środki na realizację własnych pasji. W dalszym ciągu zapewniamy naszym klientom produkty wysokiej jakości w niskiej cenie oraz wyprodukowane w sposób zrównoważony - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

- Pierwsze półrocze bieżącego roku dla Lidl Polska upłynęło pod znakiem rozwoju nowych usług. W kwietniu rozpoczęliśmy sprzedaż on-line poprzez nasz sklep internetowy www.lidl-sklep.pl. Od tego czasu klienci mogą dokonywać zakupów artykułów przemysłowych w zaciszu własnego domu. Klienci aktualnie mają dostęp do ponad 1 300 artykułów w 8 kategoriach: moda, warsztat i auto, dziecko, dom, kuchnia, sport i wypoczynek, zdrowie i uroda, ogród. W tym samym czasie wprowadziliśmy również aplikację zakupową Lidl Plus. Jest to przede wszystkim skrojone na miarę narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.
- Za sprawą e-paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji. Te i inne funkcjonalności oferowane przez Lidl Plus sprawiły, że liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła 2 mln oraz aplikacja znalazła się na 17. miejscu listy TOP20 aplikacji, z których korzysta najwięcej internautów na urządzeniach mobilnych. Warto także dodać, że zarejestrowani użytkownicy aplikacji mają możliwość logowania do konta bez osobnej rejestracji, z wykorzystaniem tych samych danych i dokonania zakupów artykułów przemysłowych w internetowym sklepie Lidla - tłumaczy.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Podkreśla, że pierwsza część roku jest również istotna dla firmy Lidl Polska z uwagi na rozwój sieci. - W pierwszym półroczu sieć sklepów Lidl powiększyła się o kolejne obiekty. Kolejną inwestycję sieci stanowi 11. Centrum Dystrybucyjne Lidl Polska w Stargardzie, które będzie jednym z najnowocześniejszych obiektów tego typu w portfolio Lidl w Europie. To częściowo dwukondygnacyjny magazyn modularny, na który składa się parter o powierzchni 44 tys. mkw. oraz piętro o powierzchni 14 tys. mkw. Wiecha wieńcząca osiągnięcia najwyższego punktu konstrukcyjnego odbyła się 11 czerwca - informuje Aleksandra Robaszkiewicz.
- Podkreślamy również, że współpraca z dostawcami z Polski stanowi dla nas priorytet. Dzięki wspólnym działaniom dostawcy tworzą nowe miejsca pracy, pewnie podchodzą do planowania przyszłości i rozwijają nowe linie produkcyjne. Skala zamówień i możliwość zaplanowania jej zwiększania w kolejnych latach to korzyść dla nas i dla naszych dostawców. Wspólnie rozwijamy biznes, poszerzamy asortyment i doskonalimy jakość oferowanych produktów - dodaje.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.