• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Lidl widzi duży potencjał w sprzedaży win

W Polsce sprzedaż win będzie systematycznie rosnąć. Prognozy Euromonitor International na temat rynku wina w Polsce wskazują, że w ciągu zaledwie czterech lat możemy liczyć na ponad 30 proc. wzrost sprzedaży klasycznych win gronowych, która w 2016 roku ma osiągnąć około 131 mln litrów.
  • Autor: pr
  • Data: 23-10-2012, 19:18
Lidl widzi duży potencjał w sprzedaży win
Sieć Lidl chce wykorzystać rosnącą popularność wina wśród polskich konsumentów. Po wysokojakościowych winach francuskich, które zadebiutowały w Lidlu 1 października, niemiecki dyskonter wprowadza do oferty wina włoskie i hiszpańskie.

Sieć Lidl chce wykorzystać rosnącą popularność wina wśród polskich konsumentów. Po wysokojakościowych winach francuskich, które zadebiutowały w Lidlu 1 października, niemiecki dyskonter wprowadza do oferty wina włoskie i hiszpańskie, z przewagą tych pierwszych. W poniedziałek, 22 października, w sklepach całej sieci pojawi się 16 rodzajów win z Półwyspu Apenińskiego oraz Iberyjskiego.

- Wprowadzenie oferty win francuskich w całości zostało bardzo dobrze odebrane przez klientów. Również wyniki sprzedażowe odpowiadają naszym oczekiwaniom, jeśli chodzi o tę grupę produktową. Wszystko to jest odzwierciedleniem trendu rynkowego i rosnącej kultury picia wina w Polsce i potwierdza słuszność naszych działań - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Lidl deklaruje, że w dalszym ciągu chce rozwijać ofertę win w ramach akcji tematycznych i w ten sposób zwiększać swój udział rynkowy w sprzedaży win w Polsce. W sondzie zorganizowanej przez portal gazeta.pl aż 39 proc. uczestników odpowiedziało, że bardzo często kupuje wina w dyskontach, a dodatkowe 34 proc. przyznało, że kupuje wino w dyskontach jeśli te oferują dobre wino za małą cenę.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Kolejna ofensywa Lidla dotyczy win włoskich i hiszpańskich które, jak wynika z badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie Lidl Polska, cieszą się dużą popularnością wśród Polaków i są przez nas uznawane za jedne z najlepszych, tuż po winach francuskich.

W skład oferty win włoskich i hiszpańskich, która już niebawem pojawi się w sklepach sieci Lidl, wchodzi 16 rodzajów win. W większości będą to wytrawne wina czerwone, ale także wina białe i słodkie.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalności na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy działa ok. 9000 sklepów tej marki, a w Polsce jest ich ok. 440.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!