• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Lidl wprowadza na rynek nowy format dyskontu osiedlowego

Według nieoficjalnych informacji sieć dyskontowa Lidl opracowała nową koncepcję małego sklepu dyskontowego tzw. sklepu „po sąsiedzku". Niemiecki operator chce implementować nowy format na osiedlach w większych miastach. Wdrażanie konceptu dyskontu osiedlowego rozpocznie się na rynku greckim.
  • Autor: planetretail / portalspozywczy.pl
  • Data: 09-04-2010, 14:07

Dotychczas Lidl koncentrował się na rozwoju sieci sklepów na obrzeżach miast, koncepcja okazała się jednak bardzo kosztowna. Według władz operatora mniejsze sklepy zlokalizowane „po sąsiedzku" mogą przyciągnąć większą liczbę klientów na zakupy impulsowe, a jednocześnie lokalizacje będą tańsza do wynajęcia. Pierwszy osiedlowy sklep Lidl, został otwarty w dzielnicy Ewosmos, w mieście Thessaloniki.

Innym powodem zmiany strategii Lidla w Grecji jest ekspansja na tym rynku konkurenta, czyli sieci Aldi. Aldi wszedł na rynek grecki w listopadzie 2008 r. i koncentruje rozwój sieci w okolicach Aten, skupiając się na otwieraniu małych sklepów osiedlowych.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!