Lidl wprowadza nowe rozwiązania w sklepach i nowy asortyment
Coraz mocniej rozpychający się na polskim rynku Lidl wprowadza do sklepów nowe rozwiązania architektoniczne oraz optymalizuje półki. Oferta ma być bardziej dopasowana do potrzeb wymagających klientów - informuje serwis Wiadomości Handlowe.

Jak podają Wiadomości Handlowe, do końca br. niemiecki detalista planuje uruchomić w Polsce około 40 dyskontów. Podobne tempo inwestycji ma się utrzymać w kolejnych latach. Strategia Lidla zakłada dalszy rozwój na terenie całego kraju, ale z wyłączeniem mniejszych miejscowości, od których nie stroni największy rywal - Biedronka.
W tym roku Lidl wzbogaci się w Polsce o kilka sklepów wykonanych według nowej koncepcji. Zmiany architektoniczne mają być widoczne zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz dyskontów. Do końca br. Lidl powinien mieć około 15 sklepów o nowej bryle architektonicznej. Jej istotny element stanowi jednospadowy dach oraz fasadowy system okien na przedniej ścianie, który ma zwiększyć poziom naturalnego oświetlenia wewnątrz placówki.
Lidl wdraża również nowe rozwiązania dla świeżej żywności. Centrala intensywnie poszukuje w Europie (m.in. w Hiszpanii) producentów rolnych zdolnych zapewnić ciągłość i bezpośredniość dostaw. Byłoby to korzystne także w kontekście planowanego poszerzania w Polsce oferty owoców i warzyw oraz rozbudowy półki ekologicznej, która nadal pozostawia wiele do życzenia - czytamy w Wiadomościach Handlowych.
