Lidl wspiera inicjatywę Stop Ocean Plastic
Grupa Schwarz (Lidl, Kaufland oraz PreZero ) dołączyła do projektu STOP (Stop Ocean Plastic) jako partner techniczny. Projekt STOP koncentruje się na opracowywaniu skutecznych systemów utylizacji odpadów we współpracy z jednostkami terytorialnymi w Indonezji.

Partnerstwo Grupy Schwarz i projektu STOP jest częścią strategii REset Plastic, w ramach której działa Grupa Schwarz. Strategia Reset Plastic obejmuje pięć obszarów działalności: prewencja, design, recycling, eliminacja oraz innowacja, a także uświadamianie. Poprzez wdrożenie własnej strategii dotyczącej odpadów plastikowych („REset Plastic”), grupa Schwarz zobowiązała się do znacznego zmniejszenia udziału plastiku w produkcji oraz w działalności handlowej, a także do dalszego podnoszenia wskaźników zbierania i recyklingu odpadów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii – co pozwoli zmienić przedmioty, uważane dziś za odpady, w surowce przyszłości i umożliwi zamknięcie obiegu surowców wtórnych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.