Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
DEBATA REDAKCYJNA

#zielonemagazyny - online brainstorming
Moda czy realne korzyści?

9 marca 2021  •  10:00-12:00

PARTNERZY DEBATY
  • P3 Logistic Parks
  • Panattoni

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Lidl wśród najaktywniejszych reklamodawców w czasie świąt

Specjalne oferty, rabaty i świąteczne promocje – „magia świąt” zdominowała w grudniu przekaz reklamowy w telewizji, radiu i internecie. Gemius sprawdził, które marki reklamowały się w ubiegłym miesiącu najaktywniej.

Lidl wśród najaktywniejszych reklamodawców w czasie świąt
Reklama Lidla z udziałem Karola Okrasy dotarła do 64.63% odbiorców, fot. za YouTube
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 25-01-2021, 13:15

Analiza przeprowadzona przez Gemius objęła wszystkie typy reklam – a więc zarówno spoty wideo, audio, reklamy display i tekstowe – emitowane w grudniu w telewizji, radiu i kanałach online. Największą aktywność reklamową, wyrażoną w liczbie wygenerowanych kontaktów reklamowych, wykazały firmy z branży Trade (łącznie 45,4 mld ad contacts), na dalszych miejscach uplasowały się marki farmaceutyczne (łącznie 15,7 mld ad contacts) oraz telekomy (łącznie 10,5 mld ad contacts).

Okres świąteczny łączył się z uruchomieniem licznych kampanii promujących bożonarodzeniowe oferty specjalne. Najbardziej intensywne działania reklamowe realizowały popularne sieci sklepów ze sprzętem RTV/AGD – Media Expert i Euro RTV AGD – a także Lidl, Allegro i Plus. W poniższej tabeli zaprezentowane zostały łączne wartości dla wszystkich typów reklam danej marki (wideo, display, tekstowe), w ujęciu cross-mediowym (TV, radio, digital).

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Każda z wymienionych wyżej marek zdecydowała się na uruchomienie kampanii świątecznej i to właśnie te reklamy wygenerowały w ich przypadku największą liczbę kontaktów reklamowych w grudniu. W trzech przypadkach przekaz reklamowy wsparły znane twarze: Ofertę Media Expert promowała Cleo, Lidla – Karol Okrasa, natomiast Plusa – Szymon Majewski. Spoty Allegro oraz RTV AGD położyły nacisk na prezentację rabatów i świątecznych okazji.

Czytaj więcej: dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Święta Bożego Narodzenia RSS ALERT    /    reklama RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.159.107
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!