• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Lidl wydaje 19 mln zł na reklamę, Biedronka 6 mln zł a Żabka prawie 5 mln zł

Trzeci tydzień października przyniósł kolejny rekord w tygodniowych wydatkach na reklamy w tv. Według wyliczeń firmy Nielsen Lidl wydał w tym czasie 18 963 379 zł, Biedronka 6 051 591 zł a Żabka 4 874 861 zł.
  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 28-10-2019, 17:25

Tydzień wcześniej Lidl wydał 18 446 547 zł a Biedronka 8 865 851 zł. Sieć Żabka nie znalazła się wtedy w gronie TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

We wrześniu Lidl również nie oszczędzał na promocji. Tygodniowe wydatki oscylowały w zakresie 16 mln zł.

Lidl w Polsce ma 700 sklepów. W ubiegłym roku FRF BETEILGUNGS czyli podatkowa spółka Lidla wygenerowała 16,22 mld zł przychodów i  949 mln zł dochodu.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • oda do l. 2019-10-28 18:00:15

    transfer

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!