Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lidl wydaje najwięcej na reklamę w TV

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 08-02-2013, 17:38
Kolejny tydzień z rzędu Lidl znalazł się w zestawieniu 10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Według danych firmy Nielsen w okresie 28.01.2013 - 03.02.2013 sieć przeznaczyła na ten cel 2 838 302 zł. W indeksie pojawiła się również Biedronka, która wydała na reklamę w telewizji 2 441 320 zł.

W zestawieniu znajduje się również sieć Media Expert (2,2 mln zł), która od kilku miesięcy prowadzi agresywną kampanię reklamową. Pozostałe marki, które znalazły się w indeksie to: Orange (7,3 mln zł), Play (6 mln zł), T-Mobile (5,7 mln zł), Knorr (4,6 mln zł), MBank (3 mln zł), Plus (2,6 mln zł) oraz Getin Bank (2,5 mln zł).

Wydatki są wyliczane na podstawie oficjalnych cenników stacji TV.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak wynika z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl cennikowe wydatki reklamowe (bez uwzględniania internetu) 9 czołowych sieci sklepów wyniosły w 2012 roku łącznie 723,8 mln zł, czyli 20,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem pod tym względem jest sieć Lidl.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • amigo 2013-02-09 21:25:55

    Szkoda, że odeszli od tanich produktów, a zamiast tego promują jakieś głupawe przepisy z drogimi produktami. Szkoda Lidla zamieniłem na Biedronkę.

    Odpowiedz

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!