Lidl wydaje najwięcej na reklamę w TV
W zestawieniu znajduje się również sieć Media Expert (2,2 mln zł), która od kilku miesięcy prowadzi agresywną kampanię reklamową. Pozostałe marki, które znalazły się w indeksie to: Orange (7,3 mln zł), Play (6 mln zł), T-Mobile (5,7 mln zł), Knorr (4,6 mln zł), MBank (3 mln zł), Plus (2,6 mln zł) oraz Getin Bank (2,5 mln zł).
Wydatki są wyliczane na podstawie oficjalnych cenników stacji TV.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Jak wynika z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl cennikowe wydatki reklamowe (bez uwzględniania internetu) 9 czołowych sieci sklepów wyniosły w 2012 roku łącznie 723,8 mln zł, czyli 20,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem pod tym względem jest sieć Lidl.
Powiązane tematy:
-
Lidl rozszerza sieć o kolejne dwa sklepy
-
Lidl obiecuje chronić polskie rodziny przez inflacją. O co chodzi?
-
Lidl otwiera energooszczędny i ekologiczny sklep w Warszawie
-
Te lody kupisz tylko w Lidlu. Nowe smaki od 20 czerwca
-
Lidl zatrudnił 170 osób z Ukrainy. Ile zarobią?
-
Nowość w Lidlu: mule w białym winie z polskiej Winnicy Niemczańskiej
-
Długi weekend: Jak są czynne Carrefour, Kaufland, Intermarche, Żabka i Polomarket?
-
Piwo za darmo i niższe ceny produktów na grilla w znanej sieci handlowej
-
Które dyskonty wybierają Polacy? Netto goni Biedronkę i Lidla
-
Lidl rusza z letnią ofertą. Ile kosztują wentylatory i baseny ogrodowe?
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
komentarze (1)
Szkoda, że odeszli od tanich produktów, a zamiast tego promują jakieś głupawe przepisy z drogimi produktami. Szkoda Lidla zamieniłem na Biedronkę.
Odpowiedz