Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lidl wydał na reklamę prawie 200 mln zł

W pierwszym kwartale roku wydatki reklamowe w mediach pozainternetowych mocno ograniczył Media Markt, a zwiększyły je Jeronimo Martins Polska i RTV Euro AGD. - Epidemia zmieniła nawyki zakupowe Polaków i to do nich na każdej płaszczyźnie dostosowywać się będą sklepy - twierdzą eksperci.
  • Autor: wirtualnemedia.pl/dlahandlu.pl
  • Data: 29-04-2020, 16:03
Lidl wydał na reklamę prawie 200 mln zł
Lidl wydał na reklamę prawie 200 mln zł, fot. shutterstock

W okresie od stycznia do marca br. sieci handlowe w Polsce wydały na reklamę w mediach (bez internetu) 1,54 mld zł. Było to 9,8 proc. więcej niż w tym samym okresie 2019 roku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (na podstawie danych cennikowych Kantar Media, netto, bez rabatów).

Ścisłą czołówkę reklamodawców w tej kategorii otwiera Lidl Polska z wydatkami w wysokości blisko 199 mln zł, wyższymi rok do roku o 6,6 proc. Drugie miejsce na podium należy do Euro-Net Warszawa, który zwiększył nakłady reklamowe o 25,9 proc., do 128,6 mln zł. Trzecia na podium jest firma Terg, właściciel sieci sklepów Media Expert, która zmniejszyła swoje wydatki reklamowe w skali roku o 3,7 proc., do 127,6 mln zł. Kolejne miejsca zajmują: Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka i drogerii Hebe, która na promocję swoich marek przeznaczyła 112,1 mln zł, czyli 19,7 proc. więcej niż przed rokiem.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl.

Nowy konsument na rynku spożywczym

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Jola 2020-04-30 23:21:16

    media expert dobrze wydało te pieniądze bo ich reklamy zapadają w pamięć

    Odpowiedz
    • Mati 2020-05-16 18:56:15

      No to akurat prawda, nie mniej jednak cel marketingowy osiągnięty i to się liczy

      Odpowiedz
  • antek 2020-05-01 01:25:58

    To prawda, dzięki reklamom ME stało się bardzo rozpoznawalne

    Odpowiedz
    • Kyzył 2020-05-21 18:50:39

      Marian i Barbara są najlepsi :D!

      Odpowiedz
      • Sam 2020-06-01 13:16:49

        no i media expert pomaga szpitalom po ostatnim ho16czelendż to już w ogóle 10 tysiakow dali a Marian rapowal!

      • Viola 2020-06-01 19:36:33

        Wow! widziałam ich hot16, bardzo fajna. Nie wiedziałam, ze jeszcze dodatkowo wspierali szpitale! To się ceni!

  • Karolina 2020-05-04 01:20:30

    Znaczy reklamy Media Expert wywołują dużo skrajnych emocji, jednym się bardzo podobają, innym wręcz odwrotnie - ja uważam, że reklama dźwignią handlu i nie widzę w nich nic złego, a ludzie mają tendencję do przesadzania

    Odpowiedz
    • samara 2020-05-04 10:08:54

      U mnie to jest tak: Za pierwszym razem: ooo matko co to znów wymyślili za reklamę *przełącz* Za piątym razem: *cicho podśpiewuje* Za każdym następnym razem: MEEEEDIA EXPERT WLACZAMY NISKIE CENYYYYYYYYYYY hahahah

      Odpowiedz
    • berenika 2020-05-05 00:23:32

      dokładnie, moje dzieci uwielbiały śpiewać z tymi chomikami. mi osobiście sama reklama nie przeszkadzała, dlatego nie rozumiem tego negatywnego odbioru

      Odpowiedz

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!