Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Lidl wydał na reklamy niemal 530 mln zł w 2015 r.

W 2015 roku w czołówce marek najmocniej reklamowanych w tradycyjnych mediach znalazły się Lidl, Play, Media Expert, Orange i Kinder. Reklamy Lidla warte były 529,5 mln zł, czyli 17,3 proc. więcej niż rok wcześniej - poinformowały Wirtualnemedia.pl.


Autor: wirtualnemedia.pl
Data: 15-02-2016, 11:14

Lidl w 2015 roku najwięcej wydawał w telewizji i znacznie zredukował wydatki w gazetach i magazynach. Stacje telewizyjne na reklamach tej marki zarobiły cennikowo 300,2 mln zł (wzrost w skali roku o 24,4 proc.), zaś radia – 198,4 mln zł (wzrost o 30,7 proc.). Zwiększono też wydatki na reklamę zewnętrzną -  o 33,7 proc., do 17,8 mln zł.

Ograniczono natomiast wsparcie Lidla na łamach dzienników i magazynów. W gazetach – o 37,3 proc., do 4,2 mln zł, a w czasopismach – o 65,7 proc., do 8,8 mln zł.

Czytaj więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    reklama RSS ALERT    /    reklamy Lidl RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • wywo 2016-02-16 22:58:23
    Nie dziwne że media expert, pamiętacie reklamę z Lisowską? Ja pamiętam, bo czegoś takie jeszcze nie było...
  • wiko 2016-02-17 22:32:26
    tego nie da się nie pamiętać i właśnie o to chodzi, sypnęli groszem i zapisali się w historii na dobra sprawę.
  • lawirok 2016-02-20 00:49:50
    No tak, na to to mają kase, a na forum gowork.pl/opinie_czytaj,1030 ludzie narzekają na zarobki.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.102.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!