Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Lidl: Wydłużone godziny otwarcia sklepów, płatności mobilne i kasy pierwszeństwa

Jak sieci handlowe radzą sobie w czasie narastającej pandemii i nowych regulacji, takich jak m.in. godziny dla seniora? Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications 
Lidl Polska w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl tłumaczy, że Lidl udostępnia kasy pierwszeństwa m.in. pracownikom ochrony zdrowia oraz przyspieszył prace nad płatnościami mobilnymi. Sieć w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników wydłużyła także godziny pracy sklepów.

Lidl: Wydłużone godziny otwarcia sklepów, płatności mobilne i kasy pierwszeństwa
Lidl: Kasy pierwszeństwa, płatności mobilne i wydłużone godziny otwarcia sklepów, fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 22-10-2020, 10:38

- Dbamy o  bezpieczeństwo pracowników i klientów we wszystkich sklepach Lidl Polska. Nasi pracownicy są wyposażeni w przyłbice ochronne – środek ochrony osobistej osłaniający jednocześnie jamę ustną, nos i oczy. Stanowiska kasowe cały czas pozostają odgrodzone szybą ochronną wykonaną z plexi. Pracownicy wszystkich sklepów oraz biur mają ciągły dostęp do środków dezynfekujących - mówi serwisowi portlaposzywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications
Lidl Polska 

- Z powodu epidemii przyspieszyliśmy również prace nad funkcjonalnością Lidl Pay w aplikacji Lidl Plus, która umożliwia dokonywanie płatności mobilnych. Obecnie już wszyscy klienci Lidl w całej Polsce mogą skorzystać z tej możliwości i płacić za zakupy, wyłącznie korzystając ze swojego smartphone'a oraz aplikacji Lidl Plus (opcja płatności Lidl Pay) - dodaje.

- W sklepach oraz na naszej stronie internetowej wciąż przypominamy wytyczne Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego dotyczące prawidłowego mycia rąk oraz stosowania zasad ochrony podczas kichania czy kaszlu. Ponadto udostępniliśmy kasy pierwszeństwa: wolontariuszom wspierającym seniorów w dokonywaniu zakupów spożywczych, lekarzom, pielęgniarkom i pielęgniarzom, ratownikom medycznym oraz tzw. służbom mundurowym - tłumaczy.

- Dodatkowo w celu zapewnienia większego komfortu oraz maksymalnego możliwego bezpieczeństwa podczas dokonywania zakupów, od 15 października część naszych sklepów jest otwarta jeszcze dłużej dla naszych klientów. Sklepy Lidl Polska obecnie funkcjonują w kilku wariantach godzinowych m.in.: m.in. 06:00-22:00, 06:00-23:00, 06:00-24:00 oraz całodobowo - mówi przedstawicielka Lidla.

- W związku z nowym rozporządzeniem wydanym przez ustawodawcę, od 15 października br. w sklepach Lidl Polska codziennie w godzinach 10:00 – 12:00 obowiązują „Godziny dla seniora", czyli dla osób powyżej 60. roku życia. Jako firma respektujemy tę regulację. Nowe zasady mają na celu poprawę bezpieczeństwa seniorów przebywających na terenie sklepu oraz zapewnienie im okna czasowego na dokonanie zakupów z wykluczeniem osób młodszych, które mogą potencjalnie stwarzać ryzyko zakażenia dla klientów 60+, którzy znajdują się w sklepie. W dalszym ciągu będziemy obserwować sytuację oraz wprowadzać udogodnienia i zabezpieczenia w trosce o naszych klientów i pracowników - podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aleksandra Robaszkiewicz RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    pandemia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.213.192.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!