Lidl wykorzystuje modę na street food, nowa marka na półkach
Street food cieszy się niezwykłą popularnością na całym świecie, a także w Polsce. Coraz częściej spotykamy się ze zlotami food tracków oraz miejskimi bazarkami, na których króluje uliczna kuchnia. Podążając za obecnymi trendami, Lidl przygotował nową ofertę dań marki Street Food.

W ofercie nowej marki są m.in. kolorowe burgery, paluszki z kurczaka z dipem, kalmary czy też azjatyckie pierożki. Nie zabraknie także produktów wegetariańskich, takich jak falafel oraz pierożki gyoza z warzywami i tofu. W ofercie sieci pojawią się żółte, czerwone oraz czarne bułki, które nadadzą wyrazu tradycyjnemu burgerowi. Ciekawym połączeniem smaków będzie na pewno jedna z kolorowych bułek burgerowych, panierowane kalmary, a do tego ananasowy sos.
Oferta będzie dostępna we wszystkich sklepach sieci Lidl, od poniedziałku, 22 lipca do wyczerpania zapasów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.