Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl z 30 proc. wzrostem asortymentu kosmetyków marki własnej

Sieci handlowe kładą coraz większy nacisk na produkty marek własnych, oferując klientom już nie tylko artykuły spożywcze, ale i kosmetyki – należące do segmentu tzw. private label. Sklepy takie jak Lidl są jednym z najszybciej rozwijających się kanałów sprzedaży kosmetyków w Polsce. Ich udział rynku kosmetycznym wzrósł z 11,5 proc. w 2011 roku do 14,2 proc. w 2015.

 Lidl z 30 proc. wzrostem asortymentu kosmetyków marki własnej
Fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 13-10-2016, 12:05

- Rozbudowujemy asortyment artykułów kosmetycznych m.in. marki własnej Cien. Tylko w przeciągu ostatnich 8 miesięcy liczba artykułów tej marki wzrosła o blisko 40 proc.. Regularnie rozwijamy całą kategorię kosmetyków o produkty do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów czy artykuły higieniczne. Klienci doceniają je za bardzo dobrą jakość i niską, atrakcyjną cenę – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager LIDL Polska. 

Liczba artykułów marek własnych w kategorii kosmetyków w asortymencie stałym Lidla wzrosła prawie o 30 proc. w porównaniu ze styczniem 2016 r. Produktami cieszącymi się zainteresowaniem wśród konsumentów są m.in. mydła marki Cien. Od stycznia br. firma Lidl oferuje jeszcze większy wybór produktów tej kategorii (wzrost o ok. 35 proc.).

Na półkach pojawiły się m.in. mydła cięte, mydło hipoalergiczne oraz kremowe mydło nawilżające. Zwiększył się także udział polskich producentów, dostarczających te produkty do sieci Lidl zarówno w Polsce jak i do Spółek w Europie. Marka Cien została poszerzona w ostatnim czasie także m.in. o nowe hipoalergiczne żele pod prysznic o działaniu nawilżającym, sole do kąpieli czy profesjonalną linię kosmetyków do pielęgnacji włosów z wysoką zawartością keratyny. Lidl oferuje także produkty do higieny jamy ustnej własnej marki Dentalux.

Udział polskich producentów, dostarczających produkty do sklepów Lidl w Europie systematycznie rośnie. Wśród tych, którzy współpracują z Lidlem jest m.in. Global Cosmed S.A.– jeden z największych w regionie producentów kosmetyków i chemii gospodarczej. Firma dostarcza na półki sklepowe Lidla m.in.: mydła w płynie, żele pod prysznic, płyny do kąpieli oraz szampony. Dzięki współpracy z siecią Lidl spółka inwestuje w nowe, międzynarodowe projekty. 

Jak pokazały najnowsze badania to właśnie polscy producenci i kryterium polskości zyskują coraz bardziej na znaczeniu podczas zakupu kosmetyków – tak wskazało 45 proc. respondentów przebadanych przez Instytut PMR.

Sieć Lidl rozwija linie produktów marek własnych, oferując klientom ponad 100 brandów, w tym ponad 1 200 różnych produktów z kilku kategorii, w tym kosmetycznej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.21.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!