Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Lidl z kampanią wspierającą polskich dostawców żywności

Wraz z nowym rokiem wystartowała nowa kampania Lidl Polska. W spocie telewizyjnym sieć dziękuje swoim dostawcom za współpracę oraz zachęca klientów do wybierania produktów od polskich producentów, wspierając tym samym polską gospodarkę. Lidl Polska od samego początku swojej działalności współpracuje z polskimi dostawcami – sprzedaż artykułów spożywczych od producentów z Polski stanowi ponad 70 proc. obrotu sieci.

Lidl z kampanią wspierającą polskich dostawców żywności
Lidl z kampanią wspierającą polskich dostawców żywności, Herrndorff image/Shutterstock.com

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 05-01-2021, 11:42

– Lidl Polska rozpoczął nowy rok kampanią skierowaną do polskich dostawców. W spocie telewizyjnym sieć dziękuje za udaną współpracę oraz zachęca klientów do wybierania polskich produktów. Kupowanie produktów z Polski pozytywnie wpływa na rozwój krajowej gospodarki oraz dostawców, którzy dzięki temu mogą tworzyć nowe miejsca pracy. Nowa kampania sieci wystartowała na początku stycznia i potrwa trzy tygodnie. Nośnikiem kampanii są spoty telewizyjne. Za produkcję materiałów marketingowych odpowiedzialna jest agencja GPD, a za zakup mediów dom mediowy Havas Media.

– Dla sieci Lidl Polska bardzo ważne jest, aby na co dzień współpracować z polskimi dostawcami. Chcemy, by w naszych sklepach klienci mieli dostęp do szerokiej oferty polskich produktów – takich jak np. nabiał, mięso i wędliny, jaja, warzywa i owoce. Obecnie oferujemy kilkaset produktów oznaczonych symbolem „Produkt polski”. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy polscy dostawcy mogą się rozwijać oraz z powodzeniem tworzyć nowe miejsca pracy – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.

Lidl Polska od samego początku swojej działalności współpracuje z polskimi dostawcami. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70 proc. obrotu sieci. Sieć od wielu lat prowadzi również kampanie, w których przedstawia swoich producentów z Polski. Dotychczas mogliśmy poznać dostawców warzyw i owoców „Ryneczku Lidla”, producenta nabiału „Pilos” czy kosmetyków „Cien”. We wrześniu 2020 roku w kampanii „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” wzięły udział firmy takie jak Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producent jaj Ovovita oraz Spółdzielnia Mleczarska Ryki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    dostawcy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.109.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!