Nowe rozwiązania wprowadzane przez Lidla to także toalety dla klientów, atrakcyjniejszy design wnętrza i bogatszy asortyment.
Sklepy Lidla o podwyższonym standardzie funkcjonują już w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Włoszech, Hiszpanii, a nawet w Chorwacji. O tym, że nowy format zawita także do Polski, mówi się od kilku miesięcy, ale niemiecka sieć wciąż nie chce zdradzać swoich planów.
Jak mówi Anna Biskup, rzeczniczka Lidl Polska zmiany w polskich placówkach sieci polegają obecnie na zwiększeniu przeszkleń, wykorzystaniu nowoczesnych materiałów i estetycznej kolorystyki.
Czytaj więcej na Wp.pl
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (1)
co to znaczy , niemeicka sisc nie chce zdradzic planow. Ja moge. Tu u mnie w Niemczek NIE MA toalet w LIDLACH !!! Sa one w Kauflandzie i Realu.
Odpowiedz