Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Lidl: Zaangażowanie pracowników i współpraca z polskimi dostawcami kluczowe w pierwszej fali pandemii

- Pandemia zaskoczyła wszystkich. To był trudny czas, ale przetrwaliśmy go dzięki zaangażowaniu naszych pracowników oraz współpracy z polskimi dostawcami - powiedział Michał Nowaczyk, członek zarządu Lidl Polska podczas sesji "Handel w roli bohatera – nowy wizerunek, nowe wymagania", która odbyła się w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Lidl: Zaangażowanie pracowników i współpraca z polskimi dostawcami kluczowe w pierwszej fali pandemii
Michał Nowaczyk, Lidl Polska fot. Lidl
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 04-11-2020, 10:24

- Kluczowe po ogłoszeniu obostrzeń było zaangażowanie naszego zespołu, który tworzy ponad 23 tys. pracowników, którzy pracują by miliony klientów mogły zrobić zakupy. Już w pierwszych dniach kwarantanny nasze sklepy funkcjonowały w systemie całodobowym. Pracownicy Lidla stanęli na wysokości zadania, powstały nowe grafiki pracy, uwzględniające potrzeby rodziców wobec zamknięcia przedszkoli i szkół. Realizacja misji, czyli zagwarantowanie bezpiecznych i komfortowych zakupów, nie byłoby możliwe bez wzajemnego zaufania - podkreślił Michał Nowaczyk.

Przedstawiciel Lidl Polska wskazał również na drugi z kluczowych aspektów udanego funkcjonowania sklepów w czasie pierwszej fali pandemii. - To współpraca z polskimi dostawcami. 70 proc. artykułów kupujemy od polskich przedsiębiorców, co pomogło nam utrzymać ciągłość dostaw w ciągu pierwszych tygodni, kiedy granice były zamknięte. Zapewniliśmy dostęp do produktów pierwszej potrzeby nawet w czasie, kiedy wielu dostawców ograniczało działalność. Jako wiarygodny partner nie mieliśmy z tym problemów - dodał Michał Nowaczyk.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    Michał Nowaczyk RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • free 2020-11-05 12:40:20
    to ilu tych polskich dostawców jest? jak dobrze pamiętam w kategorii marki własnej było chyba 3%... nie byłem w Lidlu chyba z rok i wcale nie tęsknię, wole małe polskie sklepy u siebie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.184.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!