Lidl zachęca do roślinnej marki Vemondo. Nowości i promocje
- Autor: oprac. A.Wrona
- Data: 05-01-2022, 13:42

43 proc. Polaków ogranicza spożycie mięsa lub planuje wyeliminowanie go z diety. Stąd stale rosnące zainteresowanie inicjatywami, takimi jak np. Veganuary, którego ideą jest zachęcanie producentów żywności oraz detalistów do wprowadzania produktów roślinnych do swojej oferty. Lidl Polska zaprasza do wzięcia udziału w miesiącu wegetariańskim i skorzystania z najnowszej oferty na produkty marki Vemondo.
Lidl w Veganuary
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Veganuary (z ang. vegan - wegański, January - styczeń) to brytyjska akcja, mająca na celu zachęcanie producentów żywności, detalistów i sieci gastronomiczne do wprowadzenia większej liczby produktów roślinnych do swojej oferty.
Jak wynika z danych organizatora inicjatywy najczęstszymi powodami, które skłaniają uczestników do wzięcia udziału w wyzwaniu są: chęć poprawy stanu zdrowia (46 proc.), dobrostan zwierząt (34 proc.) i troska o środowisko (12 proc.). Kwestie te są na tyle istotne, że Veganuary przyciągnął 250 tys. osób w 2019 roku, a rok później było ich blisko 500 tys.
Vemondo Lidl
Od 3.01 w sklepach Lidl Polska znajdziemy między innymi roślinne zamienniki potraw, które większości z nas kojarzą się z mięsem. Wśród propozycji dań na ciepło znajdziemy na przykład wegańskie nuggetsy z groszku Vemondo (8,99 zł/ 300g), wegańską lasagne Vemondo (11,99 zł/ 400g) czy wegański falafel Vemondo (6,99 zł/ 200g).
W każdym tygodniu stycznia Lidl przygotowuje specjalne promocje, a także kolejne nowości. Oferta dostępna będzie w sklepach stacjonarnych Lidl Polska od poniedziałku, 3 stycznia do wyczerpania zapasów.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Ile kosztują truskawki w Lidlu, Intermarche, Aldi i Kauflandzie?
-
Lidl Polska kusi premią. 600 zł za pracę w wakacyjnym kurorcie
-
Foods Brothers mocniej stawia na retail [WIDEO]
-
Właściciel Lidla i Kauflandu chwali się rocznymi wynikami
-
Magda Roślinna weszła w segment HoReCa [WIDEO]
-
Lidl, Biedronka i Aldi mają sposoby na niższe ceny żywności
-
Lidl walczy o wartość koszyka i użytkowników aplikacji. Rozda im 10 zł na zakupy
-
Sieci handlowe pomagają Ukrainie. Ile same zyskują? To bezcenna reklama „po kosztach”
-
Dzień Dziecka 2022. Jakie promocje w Lidlu?
-
Lidl otwiera się w Retail Park Dzierżoniów
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)