Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Lidl zaprasza swoich fanów na Facebooku do testowania marek własnych

Niemiecki oddział sieci Lidl ma obecnie ok. 577 tys. fanów na portalu społecznościowym Facebook. Dyskonter postanowił wykorzystać swoją popularność do poprawy jakości produktów pod marką własną, które sprzedaje w sklepach.


Autor: Horizont.net
Data: 07-02-2012, 16:23

Lidl zaprosił swoich fanów do przetestowania dwóch produktów private label (płynu do zmywania naczyń W5 oraz soku pomarańczowego Vitafit). Spośród użytkowników Facebooka, którzy zgłoszą chęć udziału w testach, zostaną wytypowane osoby, którym zostaną przesłane próbki produktowe.

Jak donosi Horizont.net, Lidl chce wykorzystać Facebook do testów konsumenckich, aby poprawić jakość swoich produktów pod marką własną.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Facebook RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • arikun 2012-06-12 20:23:28
    A Polski Lidl już ma ponad 100tys...Dali radę swoją akcją Wielka Noc Okazji,skoczyli z 20 do 100 tysiecy w ponad miesiąc,to super wynik!Ogólnie nieźle prowadzony jest ten fanpejdz..niezła interakcja z fanami i spoko konkursy.
  • antyfan 2012-06-13 07:57:06
    Fanem produktów z LIDLa to ja nie jestem i nie mam zamiaru być, odkąd zostały \"wzięte pod lupę\" przeze mnie te ich produkty jestem ANTY-Fanem. Zdecydowanie wolę inne sieci.
  • inteligent z maturom 2012-06-13 09:15:43
    hehe ten cały lidl i ta ich fejsbookowa akcja - to kpina jest!
  • blogkupca.pl 2012-06-13 09:35:05
    W Polsce idealnie się sprawdzi gwarantuję. Ludzie za miskę zupy zrobią wszystko.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.85.57.0
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!