Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Lidl zebrał ponad 4 mln zł na cel 31. Finału WOŚP

  • Autor: Agata Kinasiewicz
  • Data: 30-01-2023, 11:23
Lidl ogłosił wynik zbiórki w ramach 31. Finału WOŚP. Sieć już po raz 14. zagrała z Finałem WOŚP w słusznej sprawie, tym razem przekazując na cel zbiórki ponad 4 mln zł zebrane od klientów. Od początku współpracy sieć wspólnie z klientami wsparła Fundację łączną kwotą ponad 43 mln zł.
Lidl zebrał ponad 4 mln zł na cel 31. Finału WOŚP
Lidl po raz 14 grał razem z WOŚP/ fot. mat. prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dla Lidl Polska to już 14 lat współpracy z Fundacją WOŚP. Tym razem zbiórki pieniężne w sklepach sieci trwały od 15 grudnia 2022 roku i zaowocowały wspaniałym wynikiem – aż 4 mln zł. Zebrane środki zostaną w całości przeznaczone na cel 31. Finału: walkę z sepsą i zakup nowoczesnego wyposażenia dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.

To ogromne emocje. Gramy z Fundacją WOŚP już od 14 lat, każdego roku z jeszcze większym zapałem. Dziękuję klientom, którzy wspierali zbiórkę przy okazji codziennych zakupów, oraz całemu zespołowi Lidl Polska. Mimo inflacji i wojny za wschodnią granicą, pokazaliśmy wielką siłę, serca oraz solidarność. Jestem dumny z wyniku, jednak wyścig jeszcze się nie skończył. Mam nadzieję, że będziemy grali z Fundacją do końca świata i o jeden dzień dłużej

– komentuje Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska

Gadżety dla WOŚP

W tym roku w sklepach Lidl Polska, poza specjalną zbiórką, odbyła się sprzedaż wyjątkowych gadżetów z serduszkiem WOŚP. Firma po raz kolejny wzięła również udział w finałowych aukcjach charytatywnych. Na licytację trafiły: koszulka dla fanów e-sportu z autografami gamerów legendarnej „Złotej Piątki”, dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla, a także kolacja dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa – przygotowana i zaserwowana przez samego Szefa Kuchni. Kwoty zebrane w trakcie aukcji również zostaną przekazane na realizację celu 31. Finału.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!