Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Lidl zwiększa udział produktów z białkiem pochodzenia roślinnego

  • Autor: oprac. OW
  • Data: 08-02-2023, 13:23
Do 2025 roku Lidl będzie stale zwiększać udział produktów z białkiem pochodzenia roślinnego – włączając w to asortyment artykułów wegańskich, między innymi marki własnej Vemondo.
Lidl zwiększa udział produktów z białkiem pochodzenia roślinnego
Lidl z nowym asortymentem i polityką zakupową, fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Lidl publikuje rozbudowaną politykę zakupową 

Lidl na swojej stronie internetowej opublikował rozszerzoną wersję polityki zakupowej dotyczącą świadomego odżywiania. Zostały w niej uwzględnione  dodatkowe działania oraz zobowiązania sieci – m.in. rozszerzenie asortymentu roślinnego oraz produktów pełnoziarnistych w markach własnych Lidl, a także uwzględnienie nowych standardów komunikacji marketingowej, która może być odbierana przez dzieci.

Lidl rozszerza asortyment produktów pochodzenia roślinnego

Do 2025 roku Lidl będzie stale zwiększać udział produktów z białkiem pochodzenia roślinnego – włączając w to szeroki asortyment artykułów wegańskich, między innymi marki własnej Vemondo. Od 2023 roku sieć będzie ponadto obliczać i podawać do ogólnej wiadomości proporcję zwierzęcych i roślinnych źródeł białka.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!