Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Lidl zwiększa zamówienia na produkty non-food

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-05-2021, 13:58
Lidl zwiększył zamówienia asortymentu non-food dla sklepów stacjonarnych w Polsce do przełomu roku 2021/2022 o 77% rdr.
Lidl zwiększa zamówienia na produkty non-food
Lidl planuje dwucyfrowy wzrost w zakresie produktów non-food, fot. Gordon Bell / Shutterstock.com

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

  • Do sklepów sieci Lidl w całej Polsce klienci przychodzą nie tylko po żywność, ale również po artykuły niespożywcze.
  • To właśnie ta oferta coraz częściej decyduje o ich wyborach zakupowych.
  • Świadomość klientów na temat dostępności oferty non-food w sklepach Lidl Polska jest wysoka.
Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!