Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lojalność konsumentów w Polsce jest bardzo niska

  • Autor: Magda Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-05-2013, 12:45
Zdaniem Ryszarda Tomaszewskiego, prezesa Tesco, lojalność konsumentów w Polsce jest bardzo niska, konsument jest bardziej związany z marką produktów niż z konkretną siecią handlową. - Lojalność jest niska, trzeba dużo pieniędzy i dobrych programów lojalnościowych, by ją utrzymać - dodaje.
Lojalność konsumentów w Polsce jest bardzo niska
Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zdaniem Krzysztofa Pawińskiego, prezesa Grupy Maspex, te zmiany w preferencjach konsumentów sprawiły, że znacząco wydłużył się cykl wprowadzania nowych produktów na rynek. - Jeszcze kilka lat temu wiedziałem po sześciu tygodniach, czy dany produkt się sprawdził, czy jednak należy zrezygnować z jego dystrybucji. Dziś na efekty trzeba czekać czasami nawet trzy lata. Takie duże podmioty jak Maspex mogą sobie na to pozwolić, jednak mali producenci często nie mają na to szansy, głównie ze względu na brak odpowiednich środków - dodaje Krzysztof Pawiński.

Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, twierdzi, że niski poziom lojalności polskich konsumentów należy powiązać ze strukturą handlu.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • smakosz produktów naturalnych 2013-05-19 21:38:58

    O czym ten człowiek mówi?! Lojalność konsumencka ? Przede wszystkim producent musi być lojalny wobec klienta!!! Taki "MLEKPOL" przejął mleczarnię Augustów , wygasił jej produkcję, zlikwidował wytwarzanie najlepszego na rynku białego sera "KLINEK" i zastąpił go swoim gniotem pod hasłem "Mlekpol". Niech sami go jedzą, z prezesem Borawskim Edmundem na czele. Drugi "hit" ze znakiem "Mlekpol" to "Maślanka mrągowska" ,która koło prawdziwej maślanki nawet nie stała! Zamieszane paskudztwo, szczepione bakteriami produkowanymi w warunkach stricte przemysłowych! Smacznego Zarządzie Mlekpolu, niech się Wam to wszystko ładnie zwraca na Wasze garnitury!

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!