Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Makro chce aby dochód ze sprzedaży marek własnych w hurtowniach sięgnął 6 mld euro

Sieć hurtowni Metro/Makro Cash & Carry przedstawiła nową strategię dla swoich „marek dystrybuowanych na wyłączność", czyli Aro, Fine Food, HoreCa Select, H-Line, Rioba i Sigma. Nowe portfolio produktów jest wprowadzone stopniowo we wszystkich 30 krajach, gdzie Metro Group prowadzi swoją działalność.

Makro chce aby dochód ze sprzedaży marek własnych w hurtowniach sięgnął 6 mld euro

Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 24-11-2009, 16:05

Metro/Makro Cash & Carry za cel postawiło sobie wzrost globalnej sprzedaży tzw. „marek dystrybuowanych na wyłączność" z obecnego poziomu - 10 proc. na około 20 proc. do 2012 roku. Bazując na wartościach z 2008 roku oznaczałoby to dochód rzędu 6 mld euro.

Średnie ceny tzw. „marek dystrybuowanych na wyłączność" będą o 10-20 procent niższe niż podobnych produktów innych marek.

Strategia marek na wyłączność stanowi istotny filar globalnej strategii Metro/Makro Cash & Carry. By zapewnić potencjalny wzrost, firma znacząco ukierunkowała swoje działania na wzmocnienie orientacji na klienta. Cały model biznesowy szyty jest na miarę potrzeb głównych grup klienckich: przedsiębiorców z branży HoReCa, niezależnych handlowców oraz firm usługowych i biur.

Poza działaniami ukierunkowanymi na marki ekskluzywne, Metro/Makro Cash & Carry wprowadza inne inicjatywy, takie jak: remodeling hal, usługa dowozu towarów do klientów, ulepszone zarządzanie na rzecz grup docelowych, konkurencyjna polityka cenowa i większe ukierunkowanie na potrzeby zakupowe klienta. Wszystkie wymienione działania mają na celu wzmacniać pozycję Metro/Makro Cash & Carry na rynku handlu hurtowego.


W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 15 lat, ma obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 tys. mkw.

Metro/Makro Cash & Carry działa w 29 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 tys. pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Makro RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.146.10
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!