Makro otwiera drugą z pięciu hal objętych procesem przebudowy
- Autor: portalspozywczy.pl / pr
- Data: 24-07-2014, 12:10
Makro jest siecią hurtową działającą wielokanałowo, co oznacza, że jej klienci mogą dokonać zakupów w sposób tradycyjny w jednej z hal, ale również skorzystać z usługi delivery lub złożyć zamówienie przez Internet w sklepie Makro Biuro Online.
Makro podjęło decyzję o wyodrębnieniu 1/3 powierzchni w pięciu wybranych halach (w Rzgowie, Kaliszu, Koszalinie, Szczawnie i Toruniu) na potrzeby usługi delivery oraz sklepu internetowego.
- Jestem przekonany, że model wielokanałowy to przyszłość, także w sektorze hurtowym. Pozwala on zaoferować klientowi najwygodniejsze dla niego rozwiązanie: zrobienie zakupów w hali, usługę delivery lub zamówienia produktów poprzez sklep internetowy Makro Biuro Online - mówi David Boner, Prezes Makro Cash&Carry.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Hala w Koszalinie jest jedną z pięciu hal wielokanałowych, w której zakończono proces remodelingu. W ramach przebudowy 1/3 dotychczasowej powierzchni koszalińskiej hali, została przeznaczona pod obsługę delivery (usługę dostaw). Bezpośrednie dostawy towaru do klientów Makro z sektora HoReCa oraz właścicieli sklepów detalicznych realizowane są w ciągu 24 godzin od zamówienia.
Makro posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu).
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Makro Polska wystartowało z Akademią Handlu Detalicznego
-
Właściciel sieci Makro nadal prowadzi biznes w Rosji. Ma ponad 10 tys. pracowników
-
Makro chce dać pracę uchodźcom z Ukrainy
-
Szef dla Młodych Talentów pod opieką Akademii Inspiracji Makro
-
Sytuacja w gastronomii w nowych realiach
-
Wina na Walentynki w ofercie Makro Polska
-
MAKRO: dbamy o dobrostan pracowników i stabilne warunki pracy
-
Makro zrealizowało założenia strategii odpowiedzialnego biznesu
-
MAKRO Polska w gronie najlepszych pracodawców
-
Makro otwiera pierwszy sklep Odido w formacie miejskim
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (1)
Makro straciło na rzecz Eurocashu realizującego delivery do sklepów.Jak wrócą to zacznę na nowo współpracę-Leszczyńskie.
Odpowiedz