Familijny format Odido wyróżnia się bogatym asortymentem warzyw, owoców i lokalnych produktów, przestronnością alejek zakupowych oraz czytelną nawigacją ułatwiającą zakupy. Uwagę pierwszych konsumentów odwiedzających sklep Odido w Czarnem przyciągnęła aromatyczna kawa marki Costa Coffee dostępna na wynos. Docenili oni również szeroki wybór regionalnych wędlin.
Drugi ambasadorski sklep Odido
Sklep Odido w Czarnem prowadzi pan Paweł Kopczak, który jest klientem Makro Polska od ponad 20 lat. Ambasadorski sklep w Czarnem będzie stanowił inspirację dla kolejnych klientów, chcących przystąpić do sieci w regionie zachodniopomorskim.
– Zdecydowałem się dołączyć do sieci Odido, ponieważ podoba mi się możliwość łączenia lokalnych rozwiązań ze znanym szyldem – mówi pan Paweł Kopczak, właściciel sklepu w Czarnem. – Dostawy, które zapewnia MAKRO są równie istotne, bo pozwalają zaoszczędzić czas, którego zawsze brakuje przy codziennym natłoku obowiązków. Od kiedy tylko stanął w moim sklepie ekspres, wśród klientów widzę duże zainteresowanie kawą marki Costa, a rozwiązanie z hot dogami pozwala nam na zapewnienie klientom ciepłych przekąsek przez cały dzień. Makro zaproponowało również całkowicie nowy układ sklepu, który jest wygodny dla nas i naszych klientów.
Odido w nowych formatach
W 2021 roku Makro Polska otworzyło pierwsze ambasadorskie sklepy Odido w nowych formatach miejskim i familijnym. Format miejski stworzony został z myślą o konsumentach, którzy nie mają wiele czasu i zależy im na szybkich i sprawnych zakupach.
Asortyment w sklepach w tym formacie to przede wszystkim szeroka oferta przekąsek i gotowych dań do odgrzania w domu. Sklepy w formacie familijnym stawiają przede wszystkim na szeroką ofertę świeżych i regionalnych produktów. Rozwiązania wykorzystane w sklepie w Czarnem podobne są do tych, które zauważyć można w sklepie we Wrzącej, pierwszym ambasadorskim sklepie Odido w formacie familijnym.
Ponad 2200 sklepów Odido
Stworzona przez Makro sieć franczyzowa Odido funkcjonuje na polskim rynku od 2010 roku. Zrzesza pod swoim szyldem ponad 2200 sklepów w całej Polsce i jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych pod względem liczby sklepów.
Odido kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu.
Nowy format Odido to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (0)