Makro Polska poszerza asortyment marki własnej o nowe rodzaje soli
Sieć hurtowni Makro Polska wprowadziła do sprzedaży pięć rodzajów soli marki Makro Premium. W ofercie znajdują się: płatki soli czarnej, paprykowej i cytrynowej oraz kwiat soli i sól himalajska.

Nowe rodzaje soli przeznaczone są dla kucharzy serwujących dania o charakterze premium. – Płatki soli czarnej, paprykowej i cytrynowej stanowią rewelacyjny dodatek do dań. Wyśmienicie podkreślą smak blanszowanych warzyw, a także ryb, owoców morza i mięs. Drobne płatki dodają delikatnego smaku wody morskiej, idealnie nadają się też do podkreślenia walorów wizualnych serwowanych potraw – mówi Michał Grzywacz, szef kuchni pokazowej hali MAKRO nr 1 w Warszawie.
– Kwiat soli to idealny dodatek do melona czy pomidora. Należy go rozkruszyć opuszkami palców bezpośrednio na potrawę. Produkt ten to swoisty kawior wśród soli – jest ręcznie odławiany, a do jego tworzenia się niezbędne są ściśle określone warunki atmosferyczne: musi być słonecznie i wietrznie. Sól himalajska to alternatywa dla klasycznej soli kamiennej lub morskiej. Jej różowe zabarwienie stanowi niewątpliwy atut, który może posłużyć jako element dekoracji w daniach mięsnych czy deserach - dodaje.
Marka Makro Premium to linia dedykowana kucharzom, zawierająca produkty przewyższające jakością standardy na rynku. W halach hurtowni można również znaleźć wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze marki Makro Chef, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii, oraz środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne Makro Professional.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.