Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Makro reklamuje nową politykę cenową

W lutym br. firma Makro Cash & Carry rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamującą nową politykę cenową. Akcja promocyjna skierowana jest do profesjonalnych klientów hurtowni, ze szczególnym uwzględnieniem branży handlowej.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 08-03-2010, 21:31

W styczniu 2010 MAKRO Cash & Carry wprowadziło nową politykę cenową obejmującą gwarancję stale najniższych cen dla najważniejszego asortymentu oraz nowy atrakcyjny system bonusowy. Kampania reklamująca nową strategię swoim zasięgiem obejmuje prasę, radio, outdoor i Internet. Motywem przewodnim jest charakterystyczny różowy pies - strażnik najniższej ceny.

Kampanią objęto prasę branżową adresowaną do przedsiębiorców z sektora handlowego, m.in. Poradnik Handlowca, Detal Dzisiaj, Handel czy Życie Handlowe. Spoty radiowe można natomiast usłyszeć m.in. w Radiu ZET, Radiu Eska, Złotych Przebojach czy RMF FM. Kampania outdoorowa obecna jest na terenie większych miast w Polsce, w których znajdują się hurtownie MAKRO - billboardy z hasłem „Ja tu pilnuję najniższej ceny" zawisły przykładowo w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu czy Lublinie. Kampania objęła swoim zasięgiem również Internet - portale ogólne (np. Onet.pl) i biznesowe (np. Bankier.pl, Gazetaprawna.pl, Twoja-firma.pl). Kreacją dla MAKRO w wyniku wygranego przetargu zajęła się agencja JWT.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.220.231.235
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!