Makro stawia na sieciowych klientów z segmentu HoReCa
1 lutego w ramach struktur sieci Makro Cash & Carry rozpoczyna funkcjonowanie Dział ds. Kluczowych Klientów, którego głównym zadaniem będzie dbałość o najwyższą jakość współpracy z sieciowymi klientami z sektora HoReCa. Decyzja o powołaniu zespołu wynika z chęci dostosowania usług firmy do specyficznych potrzeb poszczególnych grup klientów.
Za współpracę z klientami profesjonalnymi będzie odpowiadał Leszek Jurczak, który z początkiem lutego obejmuje stanowisko Menedżera ds. Kluczowych Klientów. Jego następcą na stanowisku Menedżera ds. Klientów HoReCa został zaś Maurice Beurskens.
Adresatami działań nowo powstałego zespołu są klienci sieciowi, którzy obok niezależnych przedsiębiorców stanowią ważną grupę odbiorców oferty Makro. Celem zmian jest dywersyfikacja usług z uwzględnieniem różnorodnych wymagań klientów. Dodatkowym, nowym narzędziem mającym usprawnić działalność na rzecz klientów z grupy HoReCa jest usługa dowozu, dostępna obecnie w wybranych halach MAKRO.
-Tworząc zupełnie nowy dział zamierzamy wzmocnić pozycję lidera polskiego rynku zaopatrzenia gastronomii oraz pozyskać nowych klientów sieciowych. - mówi Leszek Jurczak.
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. W Polsce firma istnieje od 15 lat i ma obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 tys. mkw.
