Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Makro wprowadza usługę płatności on-line

Makro Cash and Carry wprowadziła usługę płatności przelewem za zakupy zrobione w sklepie on-line. Sieć hurtowni tłumaczy, że udogodnienie to jest odpowiedzią na rosnącą rolę nowoczesnych form płatności.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-06-2014, 12:56

Szybkie przelewy internetowe, jak wynika z badań Narodowego Banku Polskiego, są najwyżej pozycjonowaną formą płatności przez sektor B2B. Płatność on-line za zakupy zrobione w sieci staje się nie tylko coraz popularniejsza, ale również coraz częściej oczekiwana przez klientów. Wprowadzenie przez Makro usługi szybkiego transferu środków pieniężnych za pomocą systemu płatności PayU to nie tylko odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców. To również kolejne rozwiązanie pozwalające rozwijać wielokanałowość firmy. Przypomnijmy, że pod koniec 2013 r. Makro umożliwiło płatność kartą we wszystkich swoich halach wielkopowierzchniowych.

Sklep Makro Biuro Online powstał we wrześniu 2012 roku. Jego klientami są głównie biura, firmy, instytucje i szkoły. Ich liczba regularnie rośnie, co jest efektem stosowania rozwiązań uwzględniających preferencje osób robiących zakupy w sieci. Jak wynika z badań eCommerce, konsumenci kupujący przez Internet najbardziej cenią dostawę zamówienia bezpośrednio do domu (79 proc.), oszczędność czasu (76 proc.) i duży wybór produktów (75 proc.).

Potwierdzają to również klienci Makro Biuro Online, którzy zwracają szczególną uwagę na serwis oraz sprawne i bezbłędne dostawy, a także czas ich realizacji. Jednak sama dostawa to nie wszystko. Coraz ważniejszym elementem, na jaki klienci sklepu internetowego zwracają uwagę jest dogodna forma zapłaty. Wyraźnie rośnie popularność płatności on-line udostępnianych przez instytucje płatnicze takie jak PayU.Korzystanie z nich deklaruje 42 proc. użytkowników e-sklepów. Do tej pory zamawiający w sklepie online Makro mogli zapłacić za zakupy gotówką kurierowi lub za pośrednictwem kart płatniczych.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Biorąc pod uwagę sugestie klientów oraz rosnącą rolę nowoczesnych form płatności, Makro wprowadziło usługę płatności on-line poprzez serwis PayU. Jest to bardzo szybki i wygodny sposób płatności, gdyż PayU przekierowuje użytkownika bezpośrednio do jego bankowości internetowej, gdzie po zalogowaniu do banku wystarczy tylko zatwierdzić przelew wpisując hasło autoryzacyjne wysyłane przez bank SMS-em. Formularz przelewu jest wypełniany automatycznie, niczego nie trzeba uzupełniać. Umożliwia to nie tylko łatwiejsze i szybsze składanie zamówień, ale również pozwala oszczędzić czas klientów.

Nowy konsument na rynku spożywczym

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • cek 2014-06-22 11:06:03

    wszystko pięknie się zgadza na papierku dla księgowego gdzie widzi odpowiednie cyferki w odpowiedniej kolumnie. w rzeczywistości dla klientów poczta polska jest daleko w tyle np wysłane paczki o tych samych wymiarach i wadze poczta polska 11zł inpost 5 mam nadzieje że klienci pójdą po rozum do głowy i przestaną chodzić na pocztę gdzie każdy prezes chce zarabiać mln

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!