• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Makro wprowadziło loterię zdrapkową w wersji cyfrowej

Sieć hurtowni Makro Polska uruchomiła dla klientów loterię MAKRO zdrapka. Do zdobycia jest ponad 25 600 nagród, w tym Opel Crossland X, iPhone’y oraz vouchery wakacyjne. Celem akcji jest zapoznanie klientów z nowymi funkcjonalnościami aplikacji mobilnej MAKRO oraz nagrodzenie ich za lojalność.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-05-2018, 12:09
Makro wprowadziło loterię zdrapkową w wersji cyfrowej
Fot. shutterstock

Loteria MAKRO zdrAPKA powstała w ramach rozwoju kanału cyfrowego dedykowanego dla klientów firmy. Sieć hurtowni poprzez zabawę  zamierza zapoznać ich z nowymi rozwiązaniami i udogodnieniami dostępnymi w aplikacji mobilnej MAKRO oraz równocześnie podziękować za lojalność i dokonywane zakupy. 

Loteria trwa od 8 maja do 2 lipca br. Aby wziąć w niej udział, należy zrobić zakupy w MAKRO odebrać przy kasie ulotkę z kodem oraz wpisać go w aplikacji mobilnej MAKRO. Elementem zabawy jest zdrapywanie na ekranie telefonu koloru zasłaniającego informację o nagrodzie. Na klientów czekają m.in.: iPady Mini 4, iPhone’y 8, vouchery o wartości 1000 zł na wycieczki z Premio Travel, bony o wartości 100 zł na zakupy w MAKRO oraz puszki napoju Coca-Cola. Dodatkowo każda zdrapka bierze udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X. Łącznie  dla klientów przygotowano 25 600 nagród. 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

„Zgodnie z naszą strategią staramy się oswajać klientów z różnego rodzaju aplikacjami. Loteria MAKRO zdrAPKA bardzo przypadła im do gustu oraz cieszy się popularnością zarówno wśród przedstawicieli małych, jak i średnich firm. Co tydzień zyskujemy ponad 200% więcej użytkowników aplikacji mobilnej MAKRO, a liczba zrealizowanych zdrapek sięga już kilkudziesięciu tysięcy” – komentuje Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska. 

Koncepcję promocji przygotował dział marketingu MAKRO, a za kreację i obsługę akcji odpowiada Agencja Unique One. Funkcjonalność zdrapki w aplikacji przygotowała agencja IT Craft. 

Loterii MAKRO zdrAPKA towarzyszy kampania promocyjna w Internecie, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, w tym na kanale YouTube oraz profilach Facebook i Instagram marki. Akcja promowana jest także we wszystkich katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, plakaty, ulotki i banery. 

 

 

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • gal 2018-05-30 12:10:32

    Coś podobnego bez zdrapki od dawna ma choćby media expert

    Odpowiedz
  • sygi 2018-06-04 12:39:15

    a na czym tam polega, tez wygrywasz bony czy jakies sprzety? te makro calkiem spoko, ale ciekawe jak wlasnie z wygranymi czy jest realnie jakas szansa

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!