Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Małe i średnie sieci handlowe mogą nie wytrzymać niskich marż i konkurencji e-sklepów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 08-04-2015, 14:46
Duże firmy na rynku handlu detalicznego mają się dobrze i ich kondycja prezentuje się dobrze, natomiast małe i średnie firmy mogą nie wytrzymać niskiej marżowości sprzedaży i konkurencji e-sklepów. Polski rynek boryka się ze skutkami upadłości i kontroli skarbowych – wynika z raportu i analiz ekspertów firmy Atradius, jednego ze światowych ubezpieczycieli należności, na temat prognoz dla rynku detalicznego wybranych krajów.
Małe i średnie sieci handlowe mogą nie wytrzymać niskich marż i konkurencji e-sklepów
fot. dlahandlu

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Patrząc jedynie na wyniki rynku detalicznego w 2014 r. jego kondycję można ocenić jako dobrą. Sprzedaż na rynkach omówionych w najnowszym raporcie Market Monitor firmy Atradius, rosła w zeszłym roku i zgodnie z prognozami, rosnąć będzie również w 2015 r.

Wydaje się, że to co przynosiło negatywne skutki (np. niska dynamika konsumpcji detalicznej), rynek ma już za sobą. Obecnie sytuacja w branży jest pomyślna dla przedsiębiorców, a wielu dużych graczy przedstawia bardzo dobre wyniki.

Dalsza część artykułu (83%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!