Małpka Express przyspiesza ekspansję
Minął rok od debiutu sieci convenience Małpka Express na polskim rynku. Dziś liczy ona już 116 placówek. Setna została otwarta w Poznaniu przy ul. Fredry 1. To 28. sklep otwarty w województwie i 21. działający w stolicy Wielkopolski.

Ekspansja sieci nabiera tempa. W lipcu zostało otwartych 15 sklepów, na sierpień spółka planuje uruchomienie kolejnych kilkunastu. Do końca roku ich liczba ulegnie podwojeniu i osiągnie pułap 200 placówek. Sieć Małpka Express jest obecna już w 14 województwach. Najwięcej sklepów funkcjonuje w województwie wielkopolskim (28), śląskim (19), dolnośląskim (11) pomorskim (13) i zachodniopomorskim (16).
- W ciągu roku udało nam się stworzyć dynamicznie rozwijającą się sieć sklepów spożywczych małego i średniego formatu - mówi Maciej Szturemski, prezes zarządu spółki Małpka S.A. - Zyskaliśmy grono stałych klientów, które ciągle rośnie. Monitorujemy ich potrzeby i elastycznie na nie reagujemy, przez co do oferty usług dostępnych w naszych sklepach dołączają kolejne rozwiązania. W drugim półroczu także planujemy kilka nowości w asortymencie oraz dodatkowych usługach - komentuje.
Małpka Express to ogólnopolska sieć sklepów formatu convenience rozwijana na zasadach systemu partnerskiego. Małpki Express oferują asortyment spożywczo-monopolowy, składający się z ok. 2 500 indeksów produktowych. Są to m.in.: artykuły spożywcze, słodycze, warzywa i owoce, alkohole i wyroby tytoniowe oraz prasa, chemia i kosmetyki. Nabiał, pieczywo czy wyroby cukiernicze pochodzą od regionalnych producentów, aby były zawsze świeże i odpowiadały lokalnym upodobaniom mieszkańców.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.