• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Manager Intermarche: Chcemy aby marki własne miały 20 proc. udziału w naszej sprzedaży

- Dziś marki własne to nie tylko szansa na wyróżnienie się spośród innych graczy na rynku. To przede wszystkim wartość, która stanowi coraz mocniej o rentowności sieci - mówi Sylwia Piskulska, Department Manager, Private Label Department Intermarché.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 06-05-2011, 15:35
Manager Intermarche: Chcemy aby marki własne miały 20 proc. udziału w naszej sprzedaży
Dział Marketingu Marek Własnych Intermarche dywersyfikuje portfolio marek i produktów inicjując grupy produktowe dedykowane określonej grupie konsumenckiej, np. tworzy produkty przeznaczone dla dzieci. W tym celu oznacza je bajkowymi postaciami – Zigosami.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Według przedstawicielki Intermarche coraz bardziej dojrzały i wymagający rynek konsumencki w Polsce zmusza operatorów wprowadzania na sklepowe półki produktów o wysokiej jakości i towarów innowacyjnych. - W tej mierze, spełniamy oczekiwania poprzez wprowadzanie na półki oferty delikatesowej z Francji. Oferta ta stanowi 20 proc. asortymentu. Mamy możliwość importowania ekskluzywnych produktów, jakie trudno znaleźć w ofercie nawet renomowanych marek krajowych. Również i w lokalnej gamie wyróżniliśmy produkty premium. Taką potrzebę dostrzegliśmy między innymi w wędlinach, stąd pomysł na markę Wiejskie Pyszności - wyjaśnia Sylwia Piskulska, Department Manager, Private Label Department Intermarché.

Cały asortyment marki własnej w sklepach sieci Intermarche liczy obecnie blisko 1,5 tys. produktów. Portfolio mieści ok. 50 różnych brandów dedykowanych różnym grupom asortymentowym. Do największych należą: Wiejskie Pyszności, Paturages, Ogród Pyszności, Labell, Apta, Saint Eloi i Chabrior. W portfolio sieci są także takie brandy jak: Z Naszej Zagrody, czy Potok Górski.
- Najmocniej koncentrujemy się na średniej półce cenowej. Tu mamy do zaoferowania klientom największą gamę produktów spożywczych, chemicznych i przemysłowych. W rozsądnej cenie proponujemy klientom produkty, których jakość pozostaje często na poziomie wielkich graczy rynkowych - tłumaczy przedstawicielka Intermarche.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • konsument 2011-05-15 12:11:09

    Czy jakość marek własnych jest wysoka? Poddaję tę kwestię pod wątpliwość. Skoro znani producenci w zależności na jaki rynek produkują i dla kogo niestety znacznie obniżają jakość swoich produktów a cenę pozostawiają na tym samym poziomie. Zwyczajnie to im się opłaca a my konsumenci na tym tracimy. Tak dzieje się z chemią gospodarczą, kosmetykami, żywnością, ubraniami. Jakie pieczywo może zaproponować sieć sklepów, jakiej jakości nie mówiąc o wędlinach. Pieczywo z dużą ilością polepszaczy, wędliny z dużą ilością wody i soli, dodatków smakowych itp. Produkty jakie oferują nam sieci marketów zależą od polityki zakupowej danej sieci, które nie dbają o wysoką jakość oferowanych produktów.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!