• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Marek Lipka, Carrefour: Rozwiązania digitalowe są dla nas kluczem do rozwoju handlu

Priorytetem dla sieci handlowej Carrefour są wszelkiego rodzaju rozwiązania digitalowe. Digital jest kluczem do rozwoju handlu dla Carrefoura, jest dla nas bardzo ważny – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-05-2018, 10:15
Marek Lipka, Carrefour: Rozwiązania digitalowe są dla nas kluczem do rozwoju handlu
Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska. Fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

 – Dłuższy czas pracowaliśmy nad wdrażaniem nowych technologii i obecnie w naszych sklepach widzimy efekty tych działań: e-commerce, usługa click & collect, Scan & Go, aplikacja mobilna, SąSiatki. Finalnie zebraliśmy to wszystko w naszym hipermarkecie w Centrum Handlowym Atrium Promenada w Warszawie, w którym klienci mają do dyspozycji pełen wachlarz digitalowych rozwiązań – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska.

Dlaczego technologie cyfrowe są ważne dla Carrefoura? – Zastosowanie digitalu w naszych wszystkich formatach jest czymś, co pozwala na wyróżnienie się na rynku, czymś, co tworzy omnichannel, który jest dla nas priorytetem – tłumaczy Marek Lipka.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Zagniewany Konsument 2018-06-08 15:09:54

    Aplikacja Scan&Go nie działa prawidłowo, bo kontrole koszyka w teorii są losowe, natomiast ja mam kontrolę ZAWSZE kiedy jestem w sklepie w Promenadzie. Dziś zrobiłem eksperyment, nabijając jeden produkt, kontrola, a następnie nie ruszając się z miejsca, nabiłem drugi, ponownie kontrola. DWA RAZY z rzędu. A obsługa jeszcze mi mówi, że nie ma możliwości przepchnięcia przez kierownika transakcji - tu mi czołg jedzie.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!