Marka sklepów Milea Delikatesy zostaje przy Emperii. Eurocash nie chce sklepów własnych
- Logo sieci Milea z uwagi na dużą liczbę sklepów własnych, działających w Grupie Emperia nie było przedmiotem transakcji - wyjaśnia Jan Domański, rzecznik prasowy Eurocash.

Oznacza to, że właścicielem logo sieci Milea zostaje Emperia, ale sklepy należące do franczyzobiorców będą obsługiwane przez hurtownie przejętego Tradisu.
- We współpracy z franczyzobiorcami Eurocash będzie szczegółowo planować zmianę znaku pod którym działają - dodaje Jan Domański.
W komunikacie firmy z początku stycznia o przejęciu sieci franczyzowych padło stwierdzenie, że Detal Koncept, który zarządza sieciami Groszek i Milea jest przedmiotem transakcji. Okazało się, że pełne przejęcie dotyczy franczyzowej sieci Groszek oraz dostaw dla franczyzowych sklepów Milea. Samo logo i sklepy własne Milea zostały przy macierzystej spółce.
Obecnie na rynku działa ponad 100 placówek pod szyldem Milea Delikatesy.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.