Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Markety w centrach miast pogrążają osiedlowe sklepy

Osiedlowe sklepy robią co mogą, by bronić się przed ekspansją marketów i dyskontów, zrzeszając się w lokalnych sieciach franczyzowych. To ma dać im szansę na dłuższą egzystencję na rynku - informuje serwis www.dlahandlu.pl.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 12-11-2010, 10:02

- Sklepy, które nadal chcą działać samodzielnie są najczęściej skazane na marginalizację, bo konkurencja ze strony sieci wielkopowierzchniowych jest zbyt silna - mówi Jolana Buczkowska z firmy Herbex.

Jej zdaniem brak regulacji, która hamowałaby ekspansję sklepów wielkopowierzchniowych na osiedlach w dłuższej perspektywie odbije się na
polskiej gospodarce niekorzystnie. - Oczywiście, że na rynku jest miejsce dla handlu tradycyjnego i nowoczesnego, ale w takiej konwencji, jak na Zachodzie, że markety są na obrzeżach miast, a w centrum działają małe sklepy. U nas zniesiono wszystkie możliwe bariery i zmusza się małe firmy rodzinne do konkurowania z gigantami handlu światowego. Wiadomo, że jest to walka z góry skazana na przegraną - dodaje Jolanta Buczkowska.

Jej zdaniem jest to zaburzenie równowagi ekonomicznej i brak perspektywicznego myślenia ze strony władz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

sieci handlowe RSS ALERT    /    sklepy wielkopowierzchniowe RSS ALERT    /    markety RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!