Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Marki dla kobiet – ukryty potencjał (analiza)

W sektorze spożywczym marki dla kobiet to temat dość nieoczywisty, jakby pomijany i niezbyt rozwinięty. Marki dla kobiet mają jednak potencjał rozwoju, choć producenci w Polsce niezbyt chętnie sięgają po tego typu przekaz. Najwyższy czas mocniej zainteresować się tym tematem.

Marki dla kobiet – ukryty potencjał (analiza)
W sektorze spożywczym marki dla kobiet to temat dość nieoczywisty i jakby pomijany fot. Shutterstock

Dalsza część artykułu (98%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    marki dla kobiet RSS ALERT    /    marki RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    Rafał Krauze RSS ALERT    /    Territory Influence Polska RSS ALERT    /    Marcin Cyganiak RSS ALERT    /    Nielsen RSS ALERT    /    Robert Ogór RSS ALERT    /    Ambra RSS ALERT    /    Beata Ptaszyńska-Jedynak RSS ALERT    /    Carlsberg Polska RSS ALERT    /    Honorata Jarocka RSS ALERT    /    Mintel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 178.154.200.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!