• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

strefa premium

Marki dla kobiet – ukryty potencjał (analiza)

W sektorze spożywczym marki dla kobiet to temat dość nieoczywisty, jakby pomijany i niezbyt rozwinięty. Marki dla kobiet mają jednak potencjał rozwoju, choć producenci w Polsce niezbyt chętnie sięgają po tego typu przekaz. Najwyższy czas mocniej zainteresować się tym tematem.
  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-03-2020, 15:39
Marki dla kobiet – ukryty potencjał (analiza)
W sektorze spożywczym marki dla kobiet to temat dość nieoczywisty i jakby pomijany fot. Shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Produkty otwarcie lub pośrednio adresowane odpowiednio do kobiet lub mężczyzn nie są niczym nowym w kategorii żywności i napojów. Bezpośrednie oświadczenia produktowe stosowane są jednak stosunkowo rzadko. Patrząc na dane z Globalnej Bazy Nowych Produktów firmy Mintel (Global New Products Database/GNPD), w ciągu pięciu lat do grudnia 2019, udział nowości spożywczych pozycjonowanych na opakowaniu jako ‘dla kobiet’ (w tym produkty dla dziewczynek) w skali globalnej kształtował się na poziomie niższym niż 1 proc. - mówi Honorata Jarocka, Senior Food and Drink Analyst, Mintel.

- Najwięcej takich produktów pojawiło się w kategorii płatków śniadaniowych do jedzenia na zimno, batonów przekąskowych oraz słodkich ciastek. Powszechniejsze są alternatywne zabiegi marketingowe, takie jak na przykład dedykowane projekty opakowań, gra kolorami, język komunikacji oraz/lub nawiązania do zdrowej diety, aktywności fizycznej czy odchudzania. Jednym z przykładów produktów adresowanych do kobiet z rynku polskiego są płatki OneDayMore – Musli Kobiece, promowane jako: ‘musli idealnie wymyślone dla kobiet’ – dodaje.

Dalsza część artykułu (92%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!