75 proc. konsumentów w Wielkiej Brytanii ocenia, że jakość tych produktów uległa poprawie w ciągu ostatnich kilku lat.
Dodatkowo, IGD przewiduje cztery inne trendy w sprzedaży detalicznej na 2018 rok. Organizacja prognozuje, że lokalne produkty, wygoda, trend health&wellness, a także łączenie sprzedaży online i offline będą w przyszłym roku kluczowe dla sprzedawców detalicznych na całym świecie.
IGD zauważa, że konsumenci mają silną potrzebę poczucia łączności z miejscem, w którym żyją, co manifestują poprzez kupowanie lokalnych produktów. Z uwagi na sezonowość dostaw, w sieciach detalicznych będą sprzedawane produkty, które będą dostępne przez krótszy czas. W efekcie, chociaż będzie to bardziej skomplikowane dla łańcucha dostaw, konsumenci skorzystają na tym, bo będą mieć dostęp do bardziej różnorodnej i wyjątkowej oferty.
Więcej na dlahandlu.pl.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (0)