• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Marki własne wkraczają do delikatesów

Sieci delikatesów Alma, Bomi oraz Piotr i Paweł przez lata uchodziły za sklepy dla bardziej zamożnych klientów. Jednak kryzys zmusił je do zweryfikowania swojej strategii i szerszego zwrócenia się w stronę przeciętnych konsumentów - pisze Gazeta Wyborcza.
  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • Data: 30-05-2011, 09:38

Największe zmartwienia dla sieci delikatesów przyszły wraz z kryzysem, gdy wielu klientów odwróciło się od tych sklepów na rzecz hipermarketów i przede wszystkim dyskontów, takich jak Lidl czy Biedronka.

Do walki z nimi delikatesy wyciągnęły działa, które do tej pory były zarezerwowane właśnie dla dyskontów - postawiły na tworzenie własnych marek sprzedawanych po niższych cenach.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Niebawem własną serię asortymentu ma wprowadzić do swoich sklepów sieć Bomi. Chce ona wprowadzić na rynek 200 produktów, będzie to 3 proc. całkowitego asortymentu sieci, ale docelowo marki własne mają stanowić do 15 proc. wszystkich produktów.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!