Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Marnowanie żywności. Czy marki i sklepy mogą robić więcej?

  • Autor: PAP (op. AT)
  • Data: 30-06-2022, 16:50
61 proc. konsumentów uważa, że marki i sklepy powinny robić więcej, aby pomóc ograniczyć marnotrawstwo  – wynika z raportu Food Waste Report 2022.
Marnowanie żywności. Czy marki i sklepy mogą robić więcej?
Marnowanie żywności. Czy marki i sklepy mogą robić więcej? fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Ile żywności marnuje się w Polsce?

Jak podała firma Capgemini Polska, powołując się na badanie Capgemini "Food Waste Report 2022", prawie 930 mln ton żywności marnuje się na poziomie sprzedaży detalicznej i konsumpcji końcowej, przy czym większość przypada na konsumenta.

"Każdego roku marnujemy ok. 74 kg żywności na osobę. Odpowiada to prawie 570 mln ton żywności na poziomie gospodarstw domowych" - podaje Magdalena Dorożyńska z Capgemini Polska.

Dalsza część artykułu (85%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!